Almás fahéjas muffin

 Hetek óta tervben volt már az almás muffin, de eddig nem volt időm a kivitelezésére. 

Na de most... A kedvenc muffin receptemhez nem volt itthon joghurt, így kénytelen voltam új receptet gyártani.

Az alap három féle lisztből tevődik össze, de csak azért, mert a maradékokat használtam fel 😬 úgy gondolom,hogy simán működik a recept egyféle süteményliszttel is.



Hozzávalók: 

300g gluténmentes süteményliszt ( nálam most 140g Nutri free mix per dolci, 110 g It's us Miklos universal liszt, 50 g Schar farina liszt)

230g cukor 

3 tojás

120g olvasztott margarin 

175 ml laktózmentes tej

13g sütőpor 

1 kiskanál fahéj 

4 kis méretű alma 

1. Az almákat megpucoltam, hármat felkockáztam, öntöttem rá pici citromlevet és félretettem.

2. Összekevertem a liszteket, a sütőport és a fahéjat.

3. A tojásokat felvertem a cukorral, hozzáöntöttem a tejet,majd az olvasztott margarinnal is elkevertem.

4. Csomómentesre kevertem a lisztes keveréket a tojásossal,majd belereszeltem az egy darab félretett almát és beletettem a kockázott almákat is.

Óvatosan összekavartam és fagyis kanállal kiadagoltam a muffinpapírral bélelt tepsibe. Nekem normál méretű a forma, így kicsit több lett a tészta. Kis méretű formánál valószínűleg elég a fele mennyiség is.




Megjegyzések