Gluténmentes képviselőfánk

 Az égetett tészta nagy kedvencem volt mindig.

Éveken keresztül tökéletes volt, aztán egyszercsak -fogalmam sincs,hogy mit változtattam-  nem lett az igazi....laposak lettek, nem fújódtak fel eléggé..🤷

Most reménykedtem a profizmusbany ezért a sütemény tésztáját teljes mértékben Átol Tibor- Gluténmentes Chef receptje alapján készítettem. (A nevére kattintva elérhető a recept)

A recept szuper,mert a fele nagyon szép lett, viszont elkövettem egy hibát,ami miatt lett fél tálca lapos fánkom..🤦 ..a tojások mennyisége 40g-mal több lett, mint amit a recept ír,de gondoltam ennyi belefér.... hát nem 😅 így amiket habzsákból nyomtam,mind lapos lett,mert szétfolyt, aztán gondoltam egyet és kanállal kezdtem adagolni, na azok jók lettek 😃 de nem hagytam kárba veszni a lapos kis korongokat, így újragondoltam a dolgokat és lett egy belőle egy epres- vaníliás-tejszínes tepsis süti 👍

A töltelék nálam vanilia puding volt,amit 7.5 dl laktózmentes tejből, 2 csomag vaníliás pudingból és 8 evőkanál cukorból főztem.

A tetejéhez felvertem 5dl laktózmentes tejszínhabot.

Mivel csak a tészta fele lett tölthető, így a maradék tészta korongokat langyos cukros tejbe áztattam,leraktam egy kis tepsi aljára, megkentem házi eperlevárral, rákentem a maradék vaníliás pudingot,amit kicsit fellazítottam 3 kanál tejszínnel, majd ment rá még egy réteg áztatott tésztakorong és a maradék tejszínhabbal pedig kidíszítettem a tetejét. Így lett belőle egy finom kanalazós süti.  

( Olyan jó lett,hogy aki nem szereti ezt a fajta tésztát, ő is megevett belőle jó néhány kanállal😋😃)




Megjegyzések