Tejmentes erdei gyümölcsös fagyi

 ☀️⛱️Nyáron nem telik el úgy nap,hogy a nagyobbik csöpségem ne akarna 🍦🍨fagyit 🍨🍦enni🤷 így kellett egy pénztárcabarát verzió, ami nem utolsó sorban még ✅egészségesebb is, mint a bolti társai.



A recept végtelenül ✅egyszerű,✅ gyors és komolyabb konyhai tudást sem igényel 😉

✅Tejmentes

✅Gluténmentes 

✅Akár cukormentesen is elkészíthető ha a porcukrot lecseréljük valamilyen édesítőszerre vagy babák esetében nem is teszünk bele.

Ha azonnal enni szeretnénk, akkor készítsük fagyasztott gyümölcsből, így rögtön tálalható is!

Pontos mennyiségeket nem tudok mondani egyenlőre, mert csak "érzésre" próbálkoztam,de legközelebb mérek is igérem 😁

🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦🍦

Tehát náluk a gyümölcsös alap most 

🍧Kb. 3 maréknyi fagyasztott erdei gyümölcs keverék volt, amit beletettem késes aprítóba, tettem hozzá 

🍧2-3 evőkanál porcukorot ( ízlés szerint lehet több-kevesebb, vagy akár teljesen el is hagyható,de banánt is használhatunk hozzá édesítésre) illetve 

🍧nagyjából 1.5-2 dl tejmentes tejszínt ( Meggle DECOR)  Annyit öntsünk hozzá,hogy krémes fagyi állagot kapjunk.


Ezeket összeturmixoltam, szilikon formába adagoltam és betettem a fagyasztóba pár órára.

🍓🍒🍌🍓🍒🍌🍓🍒🍌🍓🍒🍌🍓🍒🍌🍓🍒🍌

Szinte bármilyen gyümölcsből ugyanígy működik, de eperből, meggyből, málnából, szederből, ribizliből és banánból biztosan.






Megjegyzések