Sajttal töltött bundás kenyér olaj nélkül

A bundás kenyérnél jobb reggeli nem létezik számomra. Gyerekkorom óta imádom 😍
Egy dolgot nem szerettem benne, mégpedig, hogy tocsog az olajban..
Nemrég láttam egy videót, amiben melegszendvics sütőben készítik el.. kipróbáltam és azóta is csak így készítem! Nincs olajszag a lakásban és az emésztésünknek is könnyebb, mégis ugyanolyan finom!

Reggel továbbgondoltam egy kicsit és megtöltöttem sajttal (sonkát is terveztem bele,csak az épp nem volt itthon)



Az elkészítés nagyon egyszerű, csak egy (összenyomós) melegszendvics sütő kell hozzá, tojás és gluténmentes kenyér vagy zsemle. Ez utóbbit én karikákra szoktam vágni és így mini kenyér lesz belőle.

Hagyományos módon felverjük a tojást (én tettem még bele sót és borsot is)
Beleteszünk 2 zsemlekarikát. Amikor megszívta magát tojással, beletesszük a forró sütőbe, összenyomjuk. 
Kb. 1 perc múlva kinyitjuk, megfordítjuk az egyik zsemlekarikát (nekem az alja gyorsabban sült), ráteszünk egy kis szelet laktózmentes sajtot🧀, a tetejére ráfordítjuk a másik zsemle karikát, úgy hogy a kevésbé sült fele legyen felfelé. Összecsukjuk a sütőt és még kb 1 percig sütjük , amíg szép sült színe nem lesz.

Természetesen szimplán (töltetlenül) is elkészíthető! 
Jó étvágyat kívánok hozzá! 
 

Megjegyzések