Magamról

                                                            Kedves Olvasóim :) 

Szeretnék bemutatkozni nektek röviden!

Nagy Noémi vagyok, 2 kicsi, de igencsak aktív fiú boldog, de sokszor fáradt anyukája, emellett gyógypedagógus és házisárkány (akarom mondani asszony) 😅
6 éve vagyok glutén-, és laktózérzékeny, de emellett gyakran készítek tejmentes ételeket is a családomnak.
Imádok sütni és kísérletezni! Igyekszem mindig a legjobbat kihozni a receptekből, de ennek ellenére a kezdetekkor nekem is meggyűlt a bajom a glutén nélküli alapanyagokkal.... 😀 Volt ami száraz volt, vagy túl fojtós, másnap pedig betonkemény...a növényi tejes krémek gyakran szétfojtak, kezdetben furcsa ízük, állaguk volt...  tehát nagyon sok negatív tapasztalattal gazdagodtam az első időkben, de aztán szerencsére szépen lassan rájöttem, hogy mi, hogyan működik.

Sokszor hallottam, hogy "hát ez nem olyan, mint a sima lisztes"...
Egy dolgot azért leszögeznék.. egy gluténmentes péksütemény vagy tészta, kenyér soha nem lesz olyan, mint amiben glutén van! Nagyon sok jó receptet találhatunk, amivel hasonlót lehet készíteni, de ugyanazt az ízt, állagot én soha nem találtam meg 6 év alatt semmiben... bár már nem is keresem 😀

Ha az ember komolyan veszi a diétát, gyorsan hozzá lehet szokni az új ízekhez, állaghoz! 
A blogon igyekszem majd megosztani veletek a saját tapasztalásaimat és a legjobb receptjeimet!
 Véleményem szerint igenis lehet jót enni glutén és tej nélkül is! Sok sikert mindenkinek! Remélem tetszenek majd a receptjeim! 
Ha valami nem sikerül, ne adjátok fel! Próbálkozzatok újra és menni fog!💜

Megjegyzések